Onsdag

Hola amigos!
Igår åkte jag hem till David runt 4-5 och hjälpte honom med en skoluppgift.
Efter tre timmars slit så åt vi middag, korvstroganoff med ris och majs, riktigt gott!
Sedan duschade vi och gjorde oss iordning, efter ett tag kom Jombe och Ian. Sedan mötte vi upp Hampus och tog bilen hem till mig. Efter ett tag kom Jenkan också!
Kvällen var lugn, vi satt och drack och snackade en bit in på natten.. när vi skulle åka hem (jag skulle sova hos D)hände en liiiten olycka så vi lämnade av Jenny hemma hos henne och drog oss in till sjukan. Det gick bra, men personen är fortfarande kvar där. Jag berättar den historien sedan om den personen vill att jag ska göra det!
bilder:
image871image876image872image874image875image877
image878
1. David
2. Jombe och jag. (dom hittade Linns nappar någonstans)
3. Jenny
4. Ian (tung)
5. Jag och David
6. Hampus
7. Hampus och Ian








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0