onsdag

Hej !
Onsdag idag. Dagen har gått riktigt fort faktiskt.
Det började med att jag försov mig men som tur var skulle mami ta bilen till jobbet så hon körde mig till skolan.
Började 08.25 med samhällskunskap, vi kollade färdigt på Blood Diamond, åh, den var så himla bra!
Har inte sett den tidigare. Jag vet inte om jag vågar säga att jag blev lite blödig och fällde en tår när Leonardo DiCaprio ringde ett sista samtal till sin älskade innan han dog, men nu sa jag det.
Jag tänker mig själv i tjejens sits, jag skulle få total-panik.
Men som Maja och Hanna sa, ofta David kommer ringa mig för att han håller på att dö i krig. Sant, sant.
Efter samhällen hade vi svenska då vi fortsatte att prata om gudar, himlans tråkigt och komplicerat måste jag säga, låt oss bara få se på Herkules istället tycker jag!?
Lunchen var sådär.. någon afrikansk gryta. Hm, lite för stark och inga speciellt roliga ingridienser må jag säga, men det gick ned. Var tvungen att införskaffa energi till provet.
12.20 hade vi naturkunskapsprov i aulan, det var helskumma frågor och jag har absolut ingen aning om hur det gick, det kan lika gärna vara ett VG som ett IG.
Så vi får se om Gud (eller Bosse, min lärare?) är på min sida denna gång.
Var klar runt 13 och drog mig hemåt direkt. David var i Blackeberg med klassen för tillfället men han var tydligen i en "skog med granar och kottar" så jag orkade inte leta!

image772image773


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0