måndag

Hello there!
Vaknade klockan sju idag. Förstår inte hur jag lyckades med det eftersom jag ställt klockan på halv sju. Men jag lyckas ju å andra sidan med det mesta. En snabb-dusch och några drag med mascaran så var jag klar. Ändå kom jag i tid till bussen. Jag började klockan åtta med matte. Efter det samhällskunskap.
Våran grupp håller på och arbetar med barnsoldater så vi kollar på blood diamond. Den filmen är ju otroligt bra!
Just nu har jag som vanligt håltimme från spanskan. Jag, Cassandra och Felicia satte oss i matsalen och åt mjölk och flingor. (det är så himla gott, tröttnar aldrig)
Snart har jag engelska och sedan svenska. Fullt med språk på måndagar, usch.
Men jag ska nog klara av den här måndagen också. Wish me luck.
Hörs när jag kommer hem! (förresten så slapp jag barnvakteriet idag, pjuh, jag har så himla mycket att plugga så jag skulle aldrig hinna med det ändå. Jag har till och med redan kollat på avsnittet av Gossip Girl som kommer imorgon för att jag måste använda varje liten ledig minut till naturkunskapsprovet. fast tror ni att jag kommer sitta och plugga den timmen imorgon? Det tror inte jag!)
puss
image753image754


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0