(här ska det vara en rubrik)

Hellu there!
När jag satt hemma och var som mest irriterad i början av filmen Titanic så smsade Sandra, min granne, mig. "Hej, kom över, det är lite folk här och det finns alkohol". Haha, vem bangar?
Jag drog på lite mascara och en klänning och gick över.
Det var faktiskt jättetrevligt! Sandras föräldrar bjöd på vin och drinkar.
Sandras pappa gjorde kvällen, fick i sig ganska mycket och var sjukt rolig!
Runt kanske halv två gick jag hem, kände att det var dags för lite sömn så jag skulle vara pigg idag, och det är jag faktiskt!
Har precis ätit frukost med mamma, Anders, Thore och Aagot.
Om David ska spela fotbollsmatch idag så ska jag åka och kolla på den, annars blir det nog bara en slapp-dag med lite plugg för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0