fredagskväll

Tjabba Tjena Hallå
Igår kom Tully, Beckie, Jenny, Cissi och Anna hem till mig vid halv åtta, vi hade det mysigt, satt och drack och snackade skit. Vid tio drog vi till Riddersvik på fest. Inte så många välbekanta ansikten men det var trevligt iallafall. Eter ett tag kom Tova, Petra, Emma och Rebecka också.
Jag minns inte när vi tog bussen tillbaka men vi åkte till Ralles vid Bplan, det är inte riktigt min grej att fyllekäka kebab och sånt, men jag åt för första gången kebabkött av Nickies tallrik.
Annars tycker jag det ser så himla ofräscht ut när man ser köttet hänga på den där runda saken samtidigt som de skär av strimlor. Uäh. Men jag klarade det! (dock tror jag inte att jag kommer ha för vana att äta det, jag tar hellre nuggets eller liknande).
Träffade som vanligt massa kompisar där och sedan kom David och Ian efter en runda på krogen!
Jag och David gick hem till honom, var hemma runt..halv 4-4 kanske. Minns inte riktigt.
Denna flashiga näsa hittade jag i väskan och användes flitigt igårkväll!
image660
Söt va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0