torsdag

Hej allesammans!
Idag steg jag upp ur sängen 8.30 och åkte hem från David eftersom att jag trodde att jag började halv två och skulle hinna hem en stund emellan.
Men när jag precis skulle åka hemifrån till skolan så fick jag ett litet gulligt sms om att vi inte skulle ha lektionen, så alltså var jag ledig hela dagen.
Jag satt och slet mig i håret av rastlöshet i någon kvart och sedan drog jag mig iväg till solariet för första gången på ett bra tag. 
Därefter mötte jag upp Liza och åkte till Solna Centrum. Hittade julklappar till syskonen,så nu är det klart. Skönt faktiskt.
Åkte hem till David direkt efter och nu har vi precis ätit middag och kollat på julkalendern.
Jag tycker faktiskt inte den är så bra i år, tycker ni? jag har iallafall inte fastnat för den. Den är inte sådär söt som en julkalender ska vara. Eller?
Imorgon har jag skola och sedan ska jag och David till min faster på middag. Det kommer nog bli mysigt! Efter det får vi se vad som händer. Jag berättar såklart för er sen!

snygg va?



Kommentarer
Libbi

it was niiice in the Solna C 2day!!! thanks för the stöd when were där! puzz

2008-12-04 @ 19:59:51
Cassandra

Du skulle kommit förbi Panduro ju! Jag jobbade idag! :(

2008-12-04 @ 21:13:43
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/
Cassandra

Du skulle kommit förbi Panduro ju! Jag jobbade idag! :(

2008-12-04 @ 21:13:57
URL: http://staypurplenotblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0