torsdag


Hejhej!
idag är det torsdag, fan vad härligt. Snart helg igen!
Nu på morgonen har jag haft NO och nu har jag haft håltimme sedan 9. Börjar halv två igen med foto!
ikväll ska jag och mamma gå på Bio. Vi ska se "Allt flyter" halv sju.





Igår var det skola som vanligt hela dagen och sedan åkte jag direkt hem till David.
David kom hem runt halv sju, efter nästan 12 timmars arbete (usch).
Vi åt middag och sedan fixade jag varsin glasstallrik till oss! Det förtjänade vi!

Sedan kollade vi på Bonde söker fru och Grey's Anatomy. varje onsdag försöker jag tvinga David att kolla på Grey's med mig, men det brukar sluta såhär:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0