måndag

Hej allihopa!
Det känns som att det ar evigheter sedan jag bloggade, men det var ju faktiskt i förrgår.
Jag åt som sagt middag med Davids famil och min pappas familj + Tova. Det var mycket trevligt och lite senare kom några tjejer till. Jag och David somnade runt 4 faktiskt.
Igår sov vi till ett och var allmänt jätteslöa hela dagen. Kollade på filmer som gick på tv och orkade inte ens följa med på middagen som vi skulle på hemma hos Jombe på kvällen. Synd, men å andra sidan behövde både min och Davids kropp verkligen vila efter julstress, flängandes hit och dit och både fredag och lördag med stora middagar och massvis med öl, vin och sena kvällar.

Idag har jag och mamma varit i Vällingby och shoppat lite. Jag köpte ett träd man hänger smycken på (skulle nog behöva 10 sånna träd) och en del smycken och en kjol som jag ska ha på nyår.
Nu har vi packat iordning och gjort oss klara för att hämta upp Tova, sedan ska vi iväg på kryssning!

Mitt fina träd!


Kommentarer
liza

ha så kul på kryssningen! pusspuss

2008-12-29 @ 17:59:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0