måndag

Hallå i stugan.
Idag har jag faktiskt varit hemma.
Jag har ont i min visdomstand som håller på att växa ut. Och det onda sitter inte bara i själva tanden utan också i halsen, huvudet och örat. På bara höger sida.
Jag har haft ont hela dagen, stackars lilla mig.
Igår hade jag ändå lovatattvara barnvakt åt Linn, så jag var det från 15.30-18.00.
Sedan mötte jag David i Brommaplan och gick hem till honom. Vi åt middag och nu har vi kollat på tv.
Nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på Boston Tea Party (passande)

En bild från den härliga adventslunchen som vi åt hos Davids mormor och morfar förra söndagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0