juldagen

Hallå hallå!
Mår ni bra, dagen efter julafton?
Nöjda med era klappar? Jag är jättenöjd. Och ändå har jag en del kvar.
Har ju inte firat med pappa än. Och jag vet att det ligger en julklapp och väntar på min säng när jag kommer hem idag. Hihi.
Dagen igår var jättemysig. Var först hemma med mamma och släkt. Vi lagade mat tillsammans, drack glögg, kollade på Kalle Anka och öppnade julklappar.
I mina julklappar hittade jag  pengar, biobiljetter, presentkort,  en hel del smink, en fin ljusstake och nagellack.
Sedan åkte jag över till David där det blev julklappsutdelning direkt igen. Jag fick en minidator, body butter, choklad, hemgjorda handledsvärmare (stickade), en fin kalender, och Oliv naturell-tvål och hudkräm. Sedan fick jag också C-vitamin(brustabletter) som jag önskade mig av David  för att mina var slut. Haha.
När jag kommer hem så ska jag ta kort på allt jag fått och visa er!

Ja, min nya lilla dator har ju webcam. Stackars er, vad mycket tokiga webcambilder ni kommer få nu


Kommentarer
Anonym

god jul och gott nytt år!

2008-12-25 @ 19:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0