igår..

..igår när jag åkte tillbaka till skolan för filmkunskap så satte vi fem (jag, Linn, Jenny, Cissi och Sofie) oss för att göra filmen.
Vi fick inget gjort alls, utan snackade bara massa skit i några timmar. Det här mästeverket var det enda jag fick gjort:

Snyggt?

Efter skolan åkte jag, Maja, Agnes, Adam och Ellinor till stan. De skulle fixa grejer till Curare (volleybolltävling i skolan) och alla tillsammans skulle köpa present till David Wedar som vi ska på 18årsfest till ikväll.
Jag tog hem presenten och slog in den otroligt fint:


Sedan kollade jag och mamma på bion. Den var rolig!
Åkte hem till David efter det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0