fredag!

Äntligen fredag!
Imorse gick jag upp så jävla tidigt.
okej, kvart i sju, men det är tidigt för mig. Det första jag fick ur mig var: jag dör hellre än går upp nu.
Då påminde David mig om att han går upp tio över sex vare morgon, så jag steg upp iallafall.
Kvart i åtta var det luciatåg i skolan, mycket fint och mysigt:

Sedan hade vi engelska. Vi fick reda på hela nationella provet och jag fick VG. Är hur nöjd som helst.
Efter det var det risgrynsgröt med mackor och julskinka, och sedan Curare (Volleybollturneringen). Som även går ut på att varje lag ska klä ut sig. Det är faktiskt roligt, för att nästan alla är seriösa och har klätt sig riktigt bra. Dessutom får man olika poäng för hur bra utklädd man är.
Några i min klass var SAW. (ni vet filmen)
Så här såg de ut:



(hoppas ni hinner byta om till festen ikväll, för ni ser förjävligt obehagliga ut, era döingar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0