arg som ett bi

Hej och Godmorgon.
Hur mår ni?
Jag är sur. Så jävla sur.
Hela denna skolvecka har varit totalt jävla värdelös för min del.
I måndags var jag sjuk. (missade ett prov)
Igår kom jag till skolan 8.00 men fick senare reda på att jag började 12.30. Efter en och en halv timme gick jag hem på grund av sprängande huvudvärk.
Idag kom jag till skolan klockan 8.00 och trodde att jag skulle ha prov och sedan spanska. Provet var flyttat till 7 januari och spanskaläraren är sjuk.
Jag tänker fan inte gå till skolan imorgon. Jävla pisskola. Nu ska jag ha lov.
Hörs snart igen. Jag är ju ledig hela dagen, så det kan hända att det kommer en del blogginlägg.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0