tisdag

Oj, vilket underbart väder vi vaknade till. Jag och David gick upp 06.12 som vanligt och åt frukost.
Det känns som att det är ganska bra att få igång vanan att gå upp tidigt istället för att sova bort halva dagen nu när det är två veckor kvar av sommarlovet.
Idag ska jag faktiskt åka in och klippa mig. Riktigt nervös är jag faktiskt eftersom mitt hår är så slitet. Jag kommer därför behöva klippa av en rejäl bit. Jag vill inte vara korthårig.
Väl inne i stan ska jag möta upp pappa och överlämna min gamla mobil till honom som min syster ska få.


På väg hem imorse. Regn, kallt. Dyngsura skor.
Jag älskar den svenska sommaren


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0