tisdag

Hejsan!
Idag hade jag ställt klockan på halv 11 för att Maria (låtsasmamma), Elin och Anton (syskon) skulle hämta mig för att åka till Ikea och kolla på saker till nya huset. Som tur var så ringde Maria och sa att hon blev lite försenad så jag fick sova ett tag till!  När vi väl kom till Ikea så hann vi bara käka lunch och sen började Maria må dåligt så vi drog oss hemmåt. Väl hemma så laddade min mobil ur totalt och jag kom på att jag hade glömt min laddare hos tova igår så det var bara att bege sig mot brommaplan. på vägen dit skuttade jag in i lilla söta Nickie som också skulle till bplan. vi sällskapade dit och träffade Tova och Emma som var på väg till donken men jag skyndade mig hem och laddade mobilen. Nu sitter jag och färgar den lite mörka utväxten i mitt blonda hår. Det är kul...inte.
Jag, Fredrika, Jenny, Tova, Nickie, Emelie, Agnes, Maja, Matilda, Julia och säkert många fler söta tjejer vill parta! Händer något kul ikväll?

image56
fredrika, cissi, jag, jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0