tisdag

hallojsan
Dagen började med att lilla mikaela försov sig en timme, men inte stressade hon ihjäl sig för det. första lektionen var ju ändå idrott och den skulle jag inte gå på. Skolan gick ändå ganska fort, avslutade dagen med att göra halloweenkort på bilden. JÄTTEKUL..hm. jag avskyr alla spindlar som ska visas runt halloween.
När jag kom hem så gjorde jag lite naturkunskap med Majsan. Det gick bra, men vi är inte klara än. Vi ska göra en labbrapport om massa djur i en kompost och så klipper vi dit bilder, och jag blir så äcklad av dom där djuren; gråsuggor, daggmaskar, larver, tusenfotingar, ollonborrar och sånna skabbiga små saker. UÄH!
Jag och mamma ska snart åka till vby och ta en sväng på donken. Vi är lata och dessutom ensamma hemma ikväll så det blir lite donken (2 menyer för 1 - CSN-kortet = jag är smart) och sen lite desperate housewives klockan 21. Mysigt alltså!

det äckligaste djuret som jag och maja hittade:

354223-10

(klicka - Ollonborre)

BLÄ!


Kommentarer
maja

jag älskar ollonborrsmaskar
nat

2007-10-23 @ 20:57:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0