söndag

heej!
Gårkvällen började med att jag och jenny satt här hemma och snackade lite skit. När vi äntligen orkade resa på oss så drog vi till Nabbe i Råcksta/v-by. Väl där inne i den lilla lägenheten var det så mycket folk och så varmt att man inte visste vart man skulle ta vägen. Efter kanske 45 minuter gick vi därifrån, klaostrofobi typ!!
Vi drog till Spången i Spånga och där var det trevligt :D När det stängde så tog vi en promenad till Spångafolkan där det var 20årsfest. Vi smet in och dansade och bekantade oss med folk vi kände igen! Sen var vi 4 stycken som gick hem till jenny och slog på en film som alla mer eller mindre däckade till. haha! Vid halv sex på morgonen gick jag, jocke och marcus hem till nälsta. En skön morgonpromenad!
När jag kom hem åt jag lite (minns inte vad) och sen la jag mig i sängen och kollade på Aristo Cats. Jag hann kolla i typ 10 minuter, sen somnade jag..runt 07.00 sådär..
Idag vaknade jag 14.15 på min mobil men tydligen ska man ställa om klockan (?) så jag vaknade väl en timme tidigare då. Haha. Efter en stor frulle och lite tv-tittade så sitter man här och hoppas på att dif inte vinner idag.
Ikväll vet jag inte vad som händer, får se. Hoppas på att få träffa Nickie! <3

image37


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0