fredag

tjaa!
Idag hade vi två ynka lektioner, det var skönt! Jag försökte få söta lilla Berra att låta oss slippa matten, men icke. Han var tvungen att hålla oss kvar och ropa "AVBRYT" i typ 50 minuter med sin sexiga dialekt. Jaja, vi överlevde, som vanligt !
Och nu är det HÖSTLOV! wiiihaaa. Jag vill hitta på något roligt ikväll, men ingen verkar speciellt taggad..? Joo, mina små söta flickor förståss, men ingen annan! shame on you!

En liten del av min söta klass

(Liza & Fredrika) (Mikaela & Fredrika) (Mikaela) (jenny)




Kommentarer
frädan

jag på två bilder? jag känner mig ärad.
men fan va ursah vilka ofrsächa bilder. är jag inte snyggare än så? :(

2007-10-26 @ 18:07:16
mikaela

men du vet ja älskar ju dig så mycket snygging

2007-10-26 @ 18:54:37
Joanna

du är snygg mikaela

2007-10-29 @ 23:46:31
URL: http://prostiute.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0