bästa

Jag och Tova kände för att ta det lugnt i midsomras så vi åkte till Värmland till hennes landställe och åt gott, badade bastu, sov och snackade skit. Rätt var det var åkte kameran fram och vi tog massa oseriösa bilder.
Bilderna hittade jag igår på mammas (?) dator. Hmm..vad dom gjorde där vet jag inte men jag satte iallafall dit denna som visningsbild på msn:

354223-10
(mikaela till vänster, tova till höger)

Då skrev Fredrik, en norrman som jag träffade i AyiaNapa:
Freddeeey!   säger:
keffor tar du på en pupp?
mikaela.   www.mikaelaholm.blogg.se säger:
va? 
Freddeeey!   säger:
ni tar på en tutt


HAHAHA, "pupp" och "tutt"? Det var typ det sjukaste jag hört! Jag ska nog flytta till Norge. Norrmän är så sköna!



Kommentarer
toooova

hahahahahaah!!!

2007-10-21 @ 15:31:51
mikaela

:D synd att dom inte bor i sverige, tova :P

2007-10-21 @ 15:37:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0