anna skipper, nej tack

Ni har kanske sett "du är vad du äter".. jaa, detta är då kära Anna Skipper som förbjuder stackars människor från att till och med dricka mjölk. Själv sitter hon säkert hemma på fredagkvällarna med en chipspåse och en 1,5 literscola. Eller?.. Hon är kanske lika knäpp själv.. Man vet ju aldrig. Jag skulle iallafall gissa ålder på henne. Jag chansade på 59..(BILDEN ÄR REDIGERAD) det visade sig att hon var 39! Herregud säger jag bara.


354223-8

DU ÄR VAD DU ÄTER

"kostexperten, nyttokocken och coachen Anna Skipper hjälper deltagarna till friskare liv"

heell noo. Gå och lägg dig. Jag önskar att någon av dina "utsatta" personer får konstiga biverkningar av dina skumma recept och påhitt så du får lära dig vad som kan hända om man mixtrar för mycket med maten!
Visst, jättebra att du lär dem vägen till ett nyttigare liv. Men dra ned på onyttigheterna i måttliga mängder kära Anna!
"Vi skippar gärna Anna Skipper"/David


Kommentarer
trixie

Haha, håller med! Nånstans måste man ju dra gränsen på vad som är "lagom hälsosamt"

2007-10-23 @ 00:33:39
URL: http://trix.blogg.se
isabella

bajs på henne hon är helt äcklig

2007-12-26 @ 16:33:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0