måndag

Hejsvej.
Nu var denna skoldag avklarad. Skönt, bara fyra dagar kvar till helg igen!
Jag kom nyss på att mamma fyller år imorn. Eller rättare sagt.. Anders ringde och frågade vad jag tyckte han skulle köpa från oss. Jag sa en kattunge som jag vet är mammas största önskan, men det ignorarade han såklart. Anders vill inte ha någon katt och eftersom han är mannen i huset, kan låta högst och väger mest, så kan ju jag och mamma drömma vidare om våran lilla katt. Vi har ju trots allt grannkatten som springer in till oss i stort sett varje dag. Det får väl räcka då.
För övrigt har jag träffat på konstiga människor så det räcker idag.
Ett exempel var en 70-årig gubbe inne i godisaffären. När jag står och plockar på mig mitt stolta mellanmålsgodis (som till 99,9% består av choklad) så kommer han fram till mig och säger argt  "det där är riktigt fjortis-käk!".
Vad fan menade han med det?! 
Jag visade inte hur irriterad jag blev, utan bet ihop och tog istället en extra stor skopa kinapuffar.

Jag sökte på google i förhoppningar på att få upp en lämplig bild. Jag sökte på "gubbjävel"
vem kommer fram då om inte...

image207
 Mikael Persbrandt?!



 


Kommentarer
H-F

haha. det var faktiskt ganska roligt (;

2007-11-19 @ 22:43:08
URL: http://ishav.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0