fredag!

Tjingeling!
Imorse vaknade jag av att pappa skickade ett vackert mms till mig! Ett fint AIK-märke fick jag. Då somnade jag om gott iallafall.
Vaknade igen vid halv 11 och gick upp och rensade massa papper. Efter det packade jag väskan och åkte till vby och träffade Jenny och Sandra. När vi kom till badet så upptäckte vi att de öppnade 13.00. Alltså om 40 minuter. Träningsmotivationen försvann ganska fort så vi strosade runt i vällingby istället. Utförde lite ärenden. Presentköp bland annat.
Vi får se vad som händer ikväll, gott folk! Någon som har något roligt att dela med sig av?

saknar dig wilton figueiredo!

image227


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0