Senaste veckan

Hellu! Har varit så fint väder ute så har inte velat sitta inne och uggla framför datorn. Men nu ska jag berätta lite om vad jag gjort den senaste veckan.
I fredags för en vecka sedan testade jag på sushi med M för första gången. Sedan åkte vi hem till mig och tog ett glas vin på balkongen, tittade på film och gjorde tacos!
Dagen efter gick jag på handledarutbildning för körkort med mamma, så nu jävlar ska vi komma igång! Väntar hem papper som vi måste ha i bilen för att kunna övningsköra nu!


Söndag, måndag & tisdag jobbade jag natt


I onsdags fixade jag massor hemma och sedan åkte jag hem till mamma och Anders och hade en riktig myskväll. Sov även kvar där!


I torsdags lunchade jag med mamma! Blev sushi igen, haha.
Sedan träffade jag Bea en sväng och sedan åkte jag hem till M.
Igår var det kanonfint väder så vi bestämde oss för att spendera dagen ute. Jag gjorde iordning lite matsäck och så satte vi oss på ett berg på Skeppsholmen. Satt där i några timmar och sedan käkade vi lunch i Vasaparken. Inatt jobbade jag och det gör jag idag & imorn med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0