what screws us up most in life is the picture in our head of how it is supposed to be

Credd till er som gått in på min blogg varje dag i typ ett halvår med förhoppningar på att jag någon jäkla gång ska uppdatera. Well, stunden är kommen.

Fast jag vet inte riktigt vad jag ska uppdatera er om.
Livet är lite rörigt ibland, men bra.
Fjärilar sprudlar i magen och framtidsplaner susar igenom skallen.
Känner mig ganska tillfreds med stämningen, men ändå inte helt stabil på vissa plan.
Men jag har blivit duktig. Skaffat träningskort på Sthlms stads simhallar och provat på både gymmet och simbassängen. Att få simma igen var magiskt. Jag ville absolut aldrig sluta, så mycket njöt jag..sedan blev jag hungrig som ett djur så jag var tvungen att gå upp.

Dessutom är jag för första gången på.. let me see.. 7 år, - normalviktig (!) Känns bra men samtidigt lite konstigt. Är liksom inte van vid att låren går ihop och jag måste köpa större BH:ar (det ska man väl i och för sig inte klaga på..)

Jag får numera inte heller några kommentarer om att jag är förjävla benig vilket känns svinbra!
Jag försöker lära mig att laga mat också och än så länge finns köket kvar så det är ju positivt.

Dessutom har jag köpt en bok. Mikaela Linnéa Holm Larsson läser en bok.
Vad fan har hänt?

Slutar jag svära så måste ni säga till, för då är det fan något som är riktigt fel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0