övn.köra & presenter

Igår dejtade jag sängen fram till typ 18, haha.
Sedan kom mamma och hämtade mig och så övningskörde vi igen! Det börjar bli riktigt kul för nu kör jag på vägarna! Kört 70-väg, rondell och rödljus. Wey! Körde ner till Spånga igår och köpte pizza som vi åt hemma hos dom. Anders hade precis kommit hem från USA också med lite presenter!
+ 3 st victoria secret body spray som jag önskade. (önskade mig EN. Så bortskämd är jag inte..) Förra året var Krille i USA och köpte en sån till mig och nu hade den precis tagit slut så det passade jättebra att Anders kunde köpa en (3) till !
fint halsband va? Love it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0