I huset

Hallojsan!

Igår tog jag mitt pick o pack och åkte över till mamma & Anders som åkt till Barcelona på en liten semester.
Tog det bara lugnt på dagen och sedan kom M vid 7, lagom till middagen! Tod tyvärr inte någon bild på det jag lagade, men det blev jättegott! Kyckling, bacon, champinjoner, tomat, ost och en ihopblandad sås i ugnen och till det bulgursallad.

Sedan kollade vi bara lite på tv. Natten var väl halvbra, då M har gått och blivit allergisk mot katter - alltså Tigger. Så det blev snörvligt och svårt att andas.

Imorse gick vi upp vid typ 7 och tog en promenad, sedan åt vi lite frulle & sedan somnade jag som en stock till 10. Åkte upp till Vby & köpte allergimedicin och sedan hem och åt lunch.

Solen tittade även fram (!!) så vi gick ut på baksidan och tog en cider.

Nu bakar vi äppelpaj (smulpaj). Till det blir det gammeldags vaniljglass - yuuummie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0