I threw your shit into a bag and pushed it down the stairs

Hello there!
Har inte skrivit på några dagar eftersom jag bara jobbat och sedan åkt hem och passat Tigger.

Jo! I förrgår sov jag hos Cissi, vi glodde på film, en jävligt wierd svensk film som heter Kronjuvelerna..budskapet i den var väl att man inte ska låna ut sina nycklar typ..för då går det illa. (jag har lånat ut mina! SHIT) Nerå, men se den om ni vill se något riktigt skumt. Sedan kollade vi på Tsatsiki morsan och polisen. Den var lika bra som för alla år sedan jag såg den sist. Hihi.

Imorgon blir det jobb igen, 10:45-19 och sedan hoppas jag på en fin kväll. Ledig torsdag-lördag! Ska iväg till ett landställe, så det blir nog roligt!

en osminkad, nyduschad Mikaela hemma hos Cissibusen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0