Onsdag!

Hello!
Idag tog jag sällskap med mamma, hon skulle till jobbet och jag till skolan. Väl i skolan hade vi redovisning som gick galant. Nu är det bara provet kvar på måndag och sen är det over and out! Så skönt.
Pappa ringde förresten igår och vi ska plugga på lördag & söndag. Blev jätteglad!

Nu på dagen ska jag städa iordning i rummet och duscha, sedan vid sjutiden kommer Cissibusen hit! På vägen hem från skolan köpte jag med mig två flarror vin och cider som vi ska smutta på (hälla i oss?) ikväll, haha.

Sedan blir det Cafét, Collage och White. Vi testar på ett ställe till ikväll. Det är ändå aldrig så värst med drag på Collage förrens vid ett/två-tiden.


Haha, den här bilden är tagen förra torsdagen runt 6 på morgonen, alltså när jag var på väg hem från onsdagskvällen. Ser gaaaaanska trött ut?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0