Onsdag 4/5-11

Cissi har någon inflammation i munnen som gör att hon får ont i örat och halsen vilket hon hade igår. Så vi bestämde oss för att ta en lugn kväll. (haha vilket skämt!)
Vi satte oss på N'see bar där det blev ett glas vitt och ett glas rosé. Blev lite sugna på en liten runda så vi tog en promenad till Dovas och smet in där i ca fem minuter för en fisherman-shot. Sedan var brudarna igång!
Vi gick till Vapiano där David jobbade och fick världens största hallonshot och ett glas vin. Sedan blev det Collage med rosé, vitt vin, skumpa och massa dans! Det enda vi gjorde som var liiiiite lugnare än vanligt var att vi inte drog till White. Men det behövdes inte heller för när vi drog från Collage var vi i samma härliga dimma som vi brukar vara efter White, haha. Det var en grymt rolig kväll iallafall.


Kommentarer
malin

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du har lust att rösta på mig TRE gånger, det är bara att klicka på länken här under och rösta på Malin Lydin (högtst upp i högra hörnet)

https://www.facebook.com/pages/ExtraFilmse/113793168667900?sk=app_113146735428789&ref=nf



Det är jätte jämnt mellan mig och den som ligger tvåa så därför behöver jag fler röster!! Tack

2011-05-05 @ 14:16:50
URL: http://malinss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0