måndag

Efter en ansträngande och stressig vecka med alldeles för lite sömn har jag äntligen sovit ut. Jag somnade ca halv tolv igårkväll och så vaknade jag 5:20 imorse och var klarvaken. Vadfan? Jo, det är för att jag vanligtvis bara sover 4-6 timmar per natt, mer hinner jag inte. Kunde inte somna om på ett tag så jag satte på ett program på datan och sedan somnade jag om. Vaknade igen av klockan 10:15! Cirkus tio timmars sömn alltså!

Idag ska jag..jag tror fan att jag snart ska lägga mig och vila lite till! Jag är ju HELT ledig nu på dagen.. vilket inte har hänt på länge. Även fast jag kanske varit ledig på dagarna så har jag ju alltid haft plugg att ta tag i. Men nu är jag fri. Och ledig.

ska iallafall måla naglarna och göra mig iordning för att dra in till jobbet när Cissi slutar klockan 19. Sedan blir det vin och personalfest på en båt på söder! Ska bli roligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0