Gårdagen

Igårmorse var jag i Vällingby för att köpa vin till kvällen och fixa lite på banken. Kom dit lite innan tio och hängde på låset med typ fem alkisar. Kändes bra. Kände mig hemma. Nej..skoja lite.
På banken beställde jag ett nytt kort eftersom mitt chip börjar krångla. Frågade också om han kunde fixa så jag kan föra över pengar mellan sparkonto och mitt vanliga konto. Han sa att han låste upp någon spärr och att jag kan göra det nu. Men när jag går in på internetbanken så fattar jag ingenting. Måste vara IQ-befriad. Får fråga mami när hon kommer hem.

Klockan 18 hade jag en lektion. Vi avslutade kursen Etik och livsfrågor, så nu är jag klar med den! Bara företagsekonomi B kvar nu, sedan är jag helt färdig!

(För er som undrar så beslutade rektorn och sjuksköterskan att jag inte skulle läsa alla ämnen i gymnasiet, efter det jag varit med om för några år sedan. De ansåg att det var lätt att jag bara skulle ge upp och skita i allt om jag fick för mycket press på mig, vilket dom nog hade HELT rätt i. Så jag satte mig ned med dom och bestämde hur jag skulle läsa under ettan, tvåan och trean. Jag hade lite kortare dagar och längre sovmornar. Ibland kunde jag vara helt ledig en dag. Hade vi inte kört i det tämpot vi gjorde, hade jag aldrig pallat med skolan tror jag. Jag tog studenten som vanligt, men inte med helt fullständigt betyg. Efter sommaren började jag på Åsö Vuxengymnasium, vilket är komvux. Så det jag läser just nu räknas bara som en fortsättning på gymnasiet. Jag skulle till och med kunnat läsa det på mitt gymnasium, men jag valde lite omväxling. Så nu är jag klar med Samhälle B, Religion B, matte B och Etik och livsfrågor. Alla dessa kurser har vari intensivkurser men har gått bra. En kvar nu.. )

Efter lektionen så mötte jag upp Cissibusen. Vi åkte hem till mig, svidade om, kladda på lite make-up och kollade på Big brother. Drack såklart vin och dansade även till Aqua i mitt rum.

Vid tolv åkte vi in till stan. Collage som vanligt. Bild kommer snart, om hemsidan vill funka. Jag ser bilden, men kan inte spara den i stort format..hm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0