Ny mobil

Heej. Längesen, ja.
Jag har haft fullt upp. Fått en ny mobil, varit med Tova, jobbat och lite annat.
Mamma var så trött på min gamla mobil. Det sprakade när jag pratade i den, jag kunde inte ta emot mms, och den var allmänt skitjobbig. Mindre än en tändsticksask var den också. Tappade bort den överallt! Så hon bestämde sig för att hon skulle köpa en ny mobil till mig. Eftersom jag tycker att det är viktigast att jag kan prata och smsa med den så valde jag ut nån billig som var lite större, och fin. Men sedan kommer Anders (mobil/tv/stereo/data-freaket) hem och visar någon annan mobil i tidningen som jag absolut skulle ha istället, inget snack om saken. Så i lördags fick jag den här lilla filluren:

I love it !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0