Måndag

Heeeeeeejsan.
Måndagar är allt bra tråkiga, ellerhur? Jag gillar till och med söndagar mer än måndagar.
Klockan stod på 7 imorse. Gick upp, drog på mig första bästa kläderna, gjorde en dubbelmacka och stack iväg till skolan. När jag väl kom dit är läraren såklart sjuk. Självstudier. Om jag tänker sitta där? NEJ, haha. Åkte hemåt.
Det är inte så fint väder idag och bara det blir man ju lite smådeppig av.

Nu ska jag äta två mackor, plugga lite och sedan funderar jag på att åka till Kista och kolla lite för mig själv. Sugen på att shoppa..

Nu förstår jag mig på människor som har matbloggar.. när det inte finns något att ta kort på och man själv ser ut som skit så kan man alltid fota mat. Man kan fixa och trixa som man själv vill med den och den ligger alltid still! Hur bra som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0