Igår

Igår var det söndag. Härliga, ljuvliga söndagen som vi alla älskar. Haha.
Nej men min söndag var väldigt bra. Sov hemma hos mamma och jag sov ut (!). Vaknade kvart i ett. Käkade frulle med David och kollade på femmilen samtidigt.

Vi har tv-apparater överallt hos mamma. Så bra att kolla på tv medans man äter! En trött David också.

Sedan tog vi oss upp en våning och fortsatte kolla med mamma och Anders. När vi hade svurit färdigt över Northug så lagade mamma amerikanska pannkakor! Mumsi.

På en av dem tog jag ketchup och som sann ketchupälskare måste jag fan säga att det ÄR gott!

Sedan åkte jag och mami till Vällingby och David till jobbet. Jag fick en ny kalender (råkade spilla cola ölver hela min..den är numera inte så fräsch). Dessutom köpte vi en sak att ha lite av mina smycken i. Visar i nästa inlägg!

Min nya, söta kalender. Den är superliten!

Efter Vällingby åkte jag hem till David eftersom vi skulle sova där igårnatt, han jobbade till 00:30 och det är enklare att ta sig hem till honom på natten. Käkade pasta carbonara med hans familj och kollade på Solsidan och Big Brother. Sedan pluggade jag lite i sängen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0