Godmorgon

Tjillevippen! Igånatt stängde jag av datorn runt två, inte helt klar med arbetet. Det ska man inte göra alltså, för jag har sovit så himla dåligt inatt på grund av att jag visste att jag skulle upp och plugga klart idag. Så 20 över 7, gick jag upp. Jag ska skriva klart allt, skicka in det och sedan slappna av och vila igen.
Vad ska ni göra idag? Själv har jag lite ärenden nu på förmiddagen, sedan skola klockan 18 (jag vet, sent..men det är en distanskurs så vi har setts sammanlagt tre gånger under tre månader och idag är den sista) och sedan möta upp Cissi för att åka hem till mig och dricka vin innan vi ska ut som vanligt!

En bild jag hittade bak i arkivet. Tror det är ganska exakt ett år sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0