onsdagsutgången

I onsdags var jag ute med Cissi som vanligt. Dock var jag innan dess på en studentmottagning hos min granne och Cissi jobbade till tolv, så det blev utgång efter det. Dock ingen bild, då vi inte var på Collage så länge innan dess att vi drog till White room. Stört mycket folk ute, eftersom att det var "lördag" (innan röd dag) för de vanliga folket som har 9-17-jobb måndag-fredag. För mig som är nattjobbare på endast helger så blev det lite förvirrande. Varför är alla så speedade och glada? Frågade någon och fick till svar att HALLÅ, DET ÄR LÅNGHELG OCH DET RÄKNAS SOM LÖRDAG IDAG! Okej förlåt för att jag är lite lost då.
Aja, vi hade iallafall roligt. (Cissi, har inte du bild på din mobbe?! Skicka. Nuu)


så.. ingen bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0