Midsommar!

I torsdags jobbade jag till 17 och sedan mötte jag upp min fina David och så tog vi båten ut till Gällnö. När vi kom dit var det middag och god dricka och sedan somnade jag gott! Man sover ju typ alltid bra på landet tycker jag.

På midsommar gick vi upp och åt frukost och sedan började det komma lite gäster. Vi var sammanlagt 27 personer där så det var full rulle! Alla sov över också, haha. Sedan lunch vid långbord med nubbe och allt som hör till (ni vet.) Efter det gick vi till stången (dansade dock inte, det var knök-fullt..800 pers!).
När vi kom upp till huset igen tog jag en powernap och sedan blev det middag och hela fadderuttan!


Jag och Matilda på båten ut. Jag var gaaaaaanska trött efter jobbet, haha.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0