Visste ni detta om lilla Mikaela?

  • Jag har bara en smilegrop
  • Jag kan dricka (typ flera liter) mjölk när jag är bakis
  • Jag somnar alltid i samma ställning. Ställningen jag alltid somnar i är framåtstupat sidoläge. Många människor somnar faktiskt så, eftersom man har lättast för att andas i den ställningen. Visste ni det? Undantag är när jag "inte ska" sova, som tillexempel när jag somnar i soffan.

  • Jag snarkar alltid när jag ligger på rygg.
  • Nu på senaste får jag ganska ofta till detdär fula "gris-ljudet" när jag skrattar. Haha, nöff.
    Mamma och mormor gör också så ibland. Tror de ligger bland oss kärringar i släkten.
  • Jag är typ beroende av tandråd.
  • Sover alltid med ett vattenglas/flaska bredvid sängen
  • Sedan något år tillbaka har jag jättelätt att gråta till filmer. Senast var igår när jag och David kollade på Wallander. Hans hund skadade benet och jag grät som ett barn. Sen grät jag när hunden blev frisk igen också. Jag har någon noja på just djur i filmer. Varför?
  • Såfort jag kommer hem byter jag om till mjukiskläder. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att ha jeans eller kjol hemma (om vi inte har gäster såklart)
  • Jag är en sms-nörd. Kan öppna mobilen, gå in på sms och skriva smset utan att ens kolla ner på mobilen. Sedan måste jag såklart kolla vem jag ska skicka till, haha. Än så länge har jag bara skickat 25 sms idag. Det brukar kunna bli många gånger fler, haha. (jag har sms-abonnemang)
Nu hinner jag inte skriva fler saker, ska iväg till Vällingby med min älskling för att äta middag och kolla på bio. Vi ska se The Tourist. Någon som sett? Bra?
Pusshej


Hahaha, jag kan inte sluta skratta när jag ser den här bilden.
Jag och David var på kryssning till Helsingfors och när vi gick av båten där så gick vi runt lite och sedan satte vi oss på ett café. David skulle bara gå på toaletten och när han kom tillbaka sov jag som en stock.
Trött tjej alltså. Haha.


Kommentarer
Tova

HAHAHAHA! Sötnos :)

2011-01-17 @ 18:16:17
URL: http://tovagyllestad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0