Tycker synd om mig själv

Nu tycker jag synd om stackars mig. Alla har roligt utom jag. Jag är bjuden på både middag och fest men inte fan kan man komma. Tråkigt. Jag ska jobba. Jag vill jobba, jag gillar mitt jobb och att jobba. Men det lockar när man blir bjuden på saker. Slutar klockan 5 imorgonbitti så jag kan ju alltid komma på efterfesten?
Nästa helg jobbar jag också både fredag och lördag men sedan är jag ledig lördagarna den 5e, 19e och 26e! Då får alla bjuda mig på allt ni vill. Bra, deal.

Idag har jag vaknat, käkat frulle, somnat igen, kollat på tv, suttit vid datan, pluggat, gått och köpt cola och tamponger och nu ska jag snart till jobbet. Fan vilken partylördag.

Jaja. Jag har roligt med mina kollegor. Jag får mig ibland ett gott skratt av fulla människor. Jag tjänar pengar. När jag tar halv 6-tåget hem är jag den enda på tuben som mår bra förutom dom som är på väg till jobbet. Imorgon har jag ingen bakfylla. Tänk rätt.


finis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0