Tisdag

Igår när jag skulle sova, mådde jag som ett svin. Ont i halsen och allmänt dåsig i hela huvudet.
Idag vaknade jag runt nio, åt frukost och duschade, sedan skulle jag lägga mig i sängen och vila med David som fortfarande sov, men jag somnade och blev väckt av David halv två. Så länge sover jag verkligen aldrig och det är väl ett litet tecken på att jag är sjuk. Skulle egentligen behövt/behöva plugga idag men jag har verkligen ingen ork alls.
Just nu sitter jag och kollar på 21. En pokerfilm jag sett förut, men den går på kanal+ och är bra. Väntar tills 2½ men ska börja på trean.
Hur  som haver ska jag vara barnvakt imorgon och kanske träffa Cissi på vår vanliga onsdagsdejt, på torsdag, fredag och lördag jobbar jag. Mår jag för pissigt på torsdag får jag sjuka mig, för jag jobbar hellre mina långa pass på fredag och lördag, men jag hoppas slippa sjukanmäla mig överhuvudtaget.


bild från Gällnö i somras



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0