Lite mer än tre år

Nu på lördag har jag och David varit tillsammans i 3 år och 1 månad.
Det är helt sinnessjukt hur snabbt tiden går?
Vi har hunnit med så himla mycket.
Vi har varit i Grekland, Egypten och Thailand.
Vi har även varit på massor av kryssningar till Finland, Estland och Lettland.
Vi har haft våra tjaffs och vi har haft så otroligt roligt.
Vi har varit i Göteborg, Karlstad, på Gällnö och Sandhamn.
Vi har bott på lite olika ställen tillfälligtvis och testat hur det är att bo tillsammans. It works! Och därför har vi köpt vår egna lägenhet.
På min 19årsdag frågade han om jag ville förlova mig och självklart ville jag det, ingen tvekan.
Vi kan ännu knappt sova utan varandra och ringer och skickar söta sms till varandra såfort vi inte ses.
Under dessa år har det knappt varit (isåfall lite från min sida, hehe) några svartsjukedraman och vi litar på varandra. Han har sina grabbkvällar med bira på barer runtom i stan och jag har mina tjejkvällar med vin och dans.
Vi skämtar, pussas, kramas och skrattar varje dag.
Jag älskar denna man.



Kommentarer
pillan

det är vackert. det är coolt. :)

2011-01-20 @ 15:59:44
URL: http://pillant.blogg.se/
maja

<3

2011-01-21 @ 14:21:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0