10 januari 2011

Tjena!
Idag börjar nästan alla jobba och gå i skolan. Själv trodde jag att jag började i Februari, men det är en av kurserna som böjar då, och en börjar på onsdag. Fast den som börjar på onsdag är en distanskurs så jag ska inte gå varje vecka. Problemet är bara att jag inte fått någon kallelse så jag har ingen aning om vilken sal jag ska vara i och när jag ska vara där. Inte speciellt roligt om jag åker dit på morgonen, och så visar det sig att den börjar på eftermiddagen. Får ringa skolan imorn. Det är bara massa problem med skolan och CSN hela hela tiden så jag antar att något går snett nu med. Haha.
Jag har iallafall fyllt i lite papper och så nu. Ska köpa frimärke och lägga på lådan när jag åker hem till David om ett tag. Vi ska sova där ikväll och han jobbar till klockan 21.
Tvättar även mina jobbkläder och har tagit några extrapass nu i Januari eftersom jag kommer få årets sämsta lön nu när jag inte jobbat på hela December (jo, 13 timmar..). Jag är så duktig idag.

Som ni märker hade jag inget roligt alls att skriva. Ville uppdatera bara för att.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0