Xning

Haha, David och hans vänner kallar kryssning för xning, fint.
Jag och David hade det jättemysigt på våran kryssning igår och idag. Skönt att komma bort och ta det lugnt i ett dygn för oss själva. Åt gott, drack gott, pratade, dansade och hade det mysigt.

Det blir inget jobb för mig i helgen. Jag ska inte heller festa eller jäkta på något sätt. Det blir en lugn helg som saknar planer. Det behövs just nu. Ibland blir allt för stressigt och hjärnan lite väl överbelastad av för mycket att tänka på. Jobb, plugg, familj, vänner, ett hemligt litet projekt som är helt främmande för min del, samt att också komma ihåg att ta hand om sig själv och sova bra. När man slarvar med sin hälsa så säger såklart kroppen ifrån. Ajabaja. Nu ska jag chilla ner lite. Måste sova nu. Ska inte ställa klockan imorn, jag vaknar när jag vaknar.

Kram på er


Love you


Kommentarer
Teoelina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-10-12 @ 10:49:49
URL: http://teoelina.blogpaint.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0