Söndag 6/2

God eftermiddag!
I helgen har jag bara tagit det superlugnt. Gick upp halv 12 både igår och idag så det har varit skönt att sova ut lite för ovanlighetens skull.

I fredags bjöd Krille mig på lunch i Vällingby. Supergott! Sedan tog jag det lugnt hemma och på kvällen åkte jag hem till David. Hans familj hade middag med några vänner så jag joinade dem ett litet tag.

Igår gjorde jag absolut ingenting på hela dagen, men på kvällen lyfte jag på röven och åkte hem till Jocke där Krille också var. Vi kollade på fortboll och Melodifestivalen och sedan åkte jag hem och sov. Massa människor skulle ut på olika håll men jag hade ont i huvet och var segare än segast, så jag bar mig hemåt.

Idag träffade jag Cissibusen i stan klockan 1. Vi lunchade och gick i affärer. Hittade en klänning! Kanske visar (om jag får in kamerabilderna i datan dvs). När jag skulle hem bestämde jag mig för att ta pendeln. Först fick jag vänta i en kvart och sedan åkte jag en station för långt. Suck, så går det när man är helt inne i korsordet.

Ska snart äta middag och pluggeliplugga. Kul liv. Kul blogg. Inga bilder. Sorri

Haaaaaaaaaaaydoe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0