Onsdag 9/2-11

Hey!
Igår hade jag till en början en skitdag. Missade varje buss, tunnelbana och pendeltåg som gick att missa. Var så trött att jag höll på att somna på lektionen minst femton gånger och frös för att det var så satans kallt ute.
Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt med David och då blev jag på bättre humör. Gjorde sedan iordning mig för att åka till skolan än en gång för en till lektion 18-19. Sedan mötte jag upp Cissi. Vi gick till en releasefest för en tidning - Rodeo. Sedan tog vi ett glas på N'see-bar och efter det vidare till Collage. Hade en fantastisk kväll. Onsdagar är min och Cissis dag. Det går inte att sära på oss, haha.

Releasefesten

Collage



Kommentarer
Dirk Kuyt

COLLAGE ELLER?

2011-02-10 @ 20:20:06
Cissi

ALLTID collage

2011-02-12 @ 14:05:51
mikaela

Jaaaa ALLTID

2011-02-13 @ 14:55:01
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0