En ledig (!) lördag

Hejhopp.
Igårnatt jobbade jag som jag gör varje fredag. Slet från 19 till 04 och det gick suveränt!
Sedan fick jag skjuts hem av Stammas (jobbarkompis) pojkvän som hämtade henne. Fan vad skönt det var att slippa tuben och min tråkiga, läskiga väg att gå hem vid femtiden.
Vaknade imorse av att David skulle till jobbet vid nio. Men då hade jag bara sovit i 2,5 timmar så jag somnade om och vaknade en timme senare. Åkte hem till mamma och har ännu inte fått så mycket sömn. Ska sova lite på dagen för ikväll är jag ledig! Har dock ingen aning om vad jag ska hitta på än. Förslag? Brukar alltid jobba, så jag är så ovan att göra saker på lördagskvällar. Haha

Två bilder från min blonda tid


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0