veckan som kommer

Så..veckan då?

Nu ikväll kommer David hem från jobbet om någon timme och tills dess tror jag att jag ska rensa lite bland mina vänner på facebook. Jag har 830 vänner där. Har precis tagit bort massa album och bilder också. Bra att ordna upp lite..som att rensa garderoben typ, haha.

Imorgon är jag också ledig, vet faktiskt inte vad jag ska hitta på förutom att avboka min tandläkartid jag har kl 9:45, hehe. Hatar att gå dit så jag skjuter alltid upp det..

På tisdag ska vi ha team-aktivitet på jobbet då vi ska åka någon sightseeingbåt och sedan äta middag. Efter det jobbar jag natt, vilket inte är så passande just den dagen, men vad ska man göra..någon måste ju jobba också, hehe.

Jobbar onsdag & torsdag natt också och fredag blir det kanske lite roligheter med Cissi? Lär ju bli så, haha.
På lördag ska jag ansiktsmåla för pappas jobb ute på Ekerö ca 10-13 och på kvällen åker jag, David och lite släktingar till mig på en kryssning till Åbo (24h) för att fira mormor som fyller 80 år på söndag!

Det var min vecka, det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0