Underbara människor

Åh vilken underbar helg jag har haft! Igår åkte vi och handlade dricka och mat på dagen och sedan gjorde vi iordning allt, inklusive oss själva. Vid 19 kom de första gästerna och sedan rullade det på. Vi hade verkligen jättetrevligt. 20 personer i mitt söta lilla radhus och framåt midnatt beställde jag tre taxibilar så åkte 14 personer in till stan till nattklubben Gaudi. När jag var där senast på en studentskiva så hette det inte samma sak. Snart börjar jag prata som mina föräldrar "så hette det inte när jag var där senast..måste bytt namn". Shit, haha.
Drog oss hemåt tidigt på morgonen och jag och David var hemma kl 5. Innan dess stannade vi och köpte kebab och nuggets!

Idag jobbar David från 14-21. Han är grymt bakis, haha. Han får seriöst bakfyllor som en 50åring. Han har legat i sängen i hela dagar och bara mått illa och velat dö vissa gånger, stackarn.

Idag åkte jag hem till mamma för min släkt och familjevänner kom hit för att fira mig. När jag sa hejdå till David så sa jag att han kan slå en pling på väg in till jobbet. Runt halv två fick jag sms:
- mår för dåligt för att prata i telefon nu
- haha va?
- skulle ju ringa på väg in till jobbet men jag orkar inte prata nu

Haha. Då är man bakis. Lillen då. Men han slutar snart och kommer hem till mig.
Jag har fått jättefina presenter igår och idag!! Ska visa bilder på allt i nästa inlägg. Håll utkik.






(Cissi är snygg på näst sista bilden tycker jag..)

Jag tror faktiskt inte det var någon som tog kort igår. Vi hade helt enkelt för trevligt för att sitta och posa framför kameror! :) Jag lyckades ta en tre-fyra stycken som ni ser. Inte speciellt bra bilder, men men..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0