torsdag

Det bli ett snabbt, kort och extremt tråkigt inlägg nu, men jag är trött och Big brother börjar.

Vi hade askul igår. Började hemma hos mig med vin, snack, musik och yatzy. Sedan drog vi till Collage. Ganska segt i början med tanke på att det inte var så mycket folk. Men det blev allt roligare. De blir ju vad man gör det till! Vi drog sedan till White och spårade gärnet.

Idag har jag svarit seg som ett as. Fick alldeles (!) för få timmars sömn inatt (imorse) och på dagen somnade jag inte av någon konstig anledning, Vid halv sex mötte jag upp Krille. Vi körde till Fridhemsplan och åt på restaurang. Perfekt en bakisdag som detta. Bilder får ni imorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0