(3/4) Dammsugare, CHECK!

I söndags var jag ute hos pappa för att fira våra födelsedagar. Pappa fyller år imorgon och jag på tisdag.
Vi åt pastasallad och god tårta. I present fick jag jättefina saker, och av pappa och Maria fick jag en dammusgare! Perfekt till nya lägenheten.


Pengar och fina Björn Borg-trosor

Två jättesöta lyktor och två ramar som jag fick av mina systrar. Inte världens vackraste bild på mig innuti (hade varit roligare om det var bilder på dom två) men ramarna är ju jättefina!


Lillebror Anton provade alla mina ringar och höll i sin nyfödda kusse Lukas!


Nästa lördag ska jag och david fira våra födelsedagar (han fyller år en vecka efter mig) med våra vänner och på söndagen firar jag med mammas släkt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mikaela Holm

Happy girls are the prettiest!

RSS 2.0